Aanmelden leerling

Wilt u (vrijblijvende) informatie over onze school? Dan nodigen wij u van harte uit voor een persoonlijk gesprek!

U contact opnemen met de directeur van de school, Louis Reijnhoudt via bergpad@primas-scholengroep.nl of 0118596116. De directeur maakt graag een afspraak met u voor een kennismakingsgesprek.

Tijdens dit kennismakingsgesprek geven wij u allerlei informatie over onze school en een rondleiding door het schoolgebouw. Daarnaast is er ruim gelegenheid voor het stellen van vragen. Het liefst laten wij u de school zien wanneer deze in bedrijf is. Zo krijgt u een goede eerste indruk. Desgewenst krijgt u een informatiepakketje met inschrijfformulier mee.

Enkele weken voordat uw kind 4 jaar wordt kunnen ouders in overleg met de toekomstige juf van hun kind een kennismakingsochtend of -middag plannen. Eén van de ouders mag met het kind mee komen om te wennen. Vervolgens mag uw kind nog twee keer een dagdeel komen. Wanneer het 4 jaar is, is uw kind alle dagen welkom.

Ook kinderen die van een andere basisschool komen zijn van harte welkom om vooraf een dagdeel te komen kennismaken met hun toekomstige klas en leerkrachten.